Subtle Valentine's Day Design // NAILS

Ukoliko volite da uklapate dizajn na noktima sa godišnjim dobima, praznicima, ili kojekakvim dešavanjima, evo jednog predloga za predstojeći Dan zaljubljenih. Dizajn po mom mišljenju nije napadan, te je pogodan za svakodnevno nošenje. Nadam se da vam se dopada, a na kraju posta vas čeka i video! :)


Nekoliko puta sam imala gradijent na noktima, a evo detaljnog objašnjenja kako najlakše da ga uradite (OVDE) ukoliko još uvek niste probali. Na palac i mali prst sam nanela po dva sloja svetlo roze laka, dok sam na preostala tri nokta nanela jedan deblji sloj kreč belog laka. Kada se prosušio, uz pomoć sunđera i tri laka (belog, svetlo roze kojeg imam na drugim noktima i ljubičastog), sam u nekoliko slojeva nanela na nokte. Ceo manikir sam premazala brzosušećim završnim slojem, i pre nego što se osušio nizala sitne cirkone uz koren nokta. Mnogo mi se dopala pozicija samih cirkona, i verovatno ću nositi u još nekim varijantama. Ceo manikir je uživo izgledao mnogo lepše.
Na kraju posta vas čeka video, kao i spisak korišćenih stvari.






Flormar Snow White 310
Essie Romper Room
Golden Rose Rich Color 139
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat


Direktan linka ka videu imate OVDE.





Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Beauty Big Bang sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KK10 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.



Share:

0 comments