Eveline 8in1 - prednosti i mane

Sa velikom sigurnošću mogu da tvrdim da ste do sada sve čule za Eveline 8u1 ukoliko ovo čitate, dakle pratite blogove, možda i volite sve vezano za nokte. Evo kratkog uvoda o njemu svakako. Dakle, u pitanju je lak za nokte, deklarisan kao tretman. Može se kupiti u mnogim parfimerijama i drogerijama, tako da verujem da to nije problem, takođe mu je i cena manja od 500 dinara. Eveline kozmetika je brend nastao 1983. godine u Poljskoj i već duže vremena je popularan na Balkanu, pa i ovde, u blogosferi. Sa proizvodom o kojem vam danas pišem sam se susrela pre nekoliko godina, potrošila sam nekoliko bočica, ne znam im broj, pa verujem da sam kompetentna da vam, bar, dam svoje mišljenje. Inače, Eveline u svojoj ponudi ima mnogo tretmana za nokte, ulja za zanoktice, i ostalih proizvoda za negovanje noktiju, no ovaj je najpopularniji.


Eveline 8in1
Total Action
Intensive Conditioner

Ovaj post neće biti uputstvo za korišćenje ovog tretmana, ono piše na kutiji i ukoliko se dobro sećam (kutije bacam) potrebno je koristiti ovaj tretman tako što se jedan dan namaže jedan sloj na nokte, sledeći dan drugi, i tako do četvrtog. Sve se skine, pa onda iznova. Ja sam ga najčešće tako i koristila, dok je bilo i perioda kada sam ga koristila kao bazni lak.

PREDNOSTI
► Lak se jako brzo osuši kada ga nanesete na nokte i spremne ste da nastavite sa svojim danom i obavezama, bez da vas sveže nanet lak ometa.
► Ono što mi se takođe dopada jeste što ima blago mlečnu boju tako da vam nokti bez nekog laka u boji zapravo izgledaju lepo i negovano.
► Kao što sam već navela, lak je dostupan u većini drogerija/parfimerija, a cena je pristupačna. Pritom, ne troši se toliko brzo.
► Ovaj tretman zaista oporavlja nokte. Ukoliko su prirodno savitljivi, lomljivi, tanki, ili ste svoje prirodne nokte oštetili radeći veštačke.

MANE
► Kao što je svima poznato, ovaj tretman ima sastojke koji su poprilično štetni i važe za jako loše.
Detaljnije: Formaldehyde, kako internet kaže - bezbojan otrovan gas oštrog mirisa, topljiv u vodi. Otrovan je ako se udiše i ako se proguta, kancerogen je.
► I kako nisam stručnjak, tu bih se zadržala i dodala samo da sam primetila da mi jako nadražuje i čulo mirisa i oči. Kako umem skoncentrisana u svojoj sobi da se udubim u lakiranje noktiju, glava mi je jako blizu ruke koju lakiram, tako da su mi nos i oči izložene mirisima od kojim mi suze oči. Iako zvuči malo preterano, poslednjih par nanošenja su mi toliko oči suzile da sam morala da prekinem lakiranje.
► Isto važi i za nokte. Ukoliko ste tek skinule akril ili gel, molim vas da ne stavljate Eveline 8u1 odmah posle. Uostalom to je i naznačeno na pakovanju. Sačekajte neko vreme da se vaš prirodni nokat malo oporavi, i da sam ojača i izraste. S obzirom da se nokat sastoji iz nekoliko slojeva, a prilikom nadogradnje veštačkih noktiju, ti slojevi se turpijaju, pa prilikom skidanja dodatno oštete, vaš nokat je mnogo tanji tada. To znači da će 8u1 tretman biti mnogo agresivniji i može biti bolno. Takođe sam imala slučaj kada sam nanela tretman i nakon par minuta sam osećala jako veliki bol u nokatnim pločama toliko da sam morala odmah da skinem i nastavim sa tretmanom neki drugi put.
► I možda najveća mana, jeste prečesto korišćenje Eveline 8u1 tretmana. I to sam sama na svom primeru zaključila i shvatila da većina devojaka greši. Ponesena time da ovaj lak čini čuda za moje prirodne nokte, da su duži i čvršći nego ikada, nastavila sam da ga koristim svakodnevno, kao bazni lak za nokte, pre bilo kog manikira. To je greška. Bar u mom slučaju, nokti su postali suviše kruti i ni malo fleksibilni. A šta je tu problem? Upravo u tome. Ukoliko ste načinili neki grub potez rukom, automatski ceo nokat puca, lomi se negde u sredini ploče, na najnezgodnijem mestu, i jako boli. Da nisu toliko kruti, možda bi nokat uspeo da se odupre udarcu, odnosno da se ne slomi.


Dodala bih da je ovo slučaj sa mojim noktima, i da ne mora sve ovo isto biti tačno i u vašem slučaju, mnogo toga zavisi i od nege noktiju, genetike, načina života itd.

Iako je ispalo da sam navela mnogo više mana nego prednosti ovog proizvoda, zapravo samo želim da skrenem pažnju devojkama koje ga koriste, da obrate pažnju kako i kada to čine. A da čini čuda, u to sam sigurna! Uvek imam par primeraka u svojoj kolekciji i povremeno ga koristim.

Share:

10 comments

  1. Ja ga koristim vec godinama, onako po uputstvu. Iako sam i ja dosta citala o tome da sadrzi stetne sastojke i dalje ga koristim jer stvarno cini cuda. A kao i u svemu, pretpostavljam da ako ne preterujemo, ne moze da skodi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom. Ne treba preterivati ni u čemu. Ja sam se zanela činjenicom da mi je jako pomogao pa sam preterala u korišćenju u jednom momentu. Verujem da mnoge devojke ne znaju ovako neke stvari pa sam mislila da je korisno napisati ovakav tekst. :)

      Delete
  2. Odličan tekst! Meni je oporavio nokte posle 4 godine gela, ali kada sam nastavila da ga kiristim kao bazu nokatna ploča me je peckala, pa sam ga skroz izbacila iz upotrebe. Takođe, primetila sam da mi pucaju nokti i listaju se, pa razmišljam ipak ponovo da ga kupim. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Saro! :*
      Ja sam kao mlađa baš imala loše nokte, mogla sam da ih savijem skroz, i ovaj lak mi je skroz promenio kvalitet nokta (okej, ima i drugih stvari ali baš je pomogao da prvi put u životu imam nokte :D )
      Da, i ja sam dugo koristila kao bazu svaki put, ali sam imala isti problem, plus ovo što sam napisala kao poslednju stavku, nokti su mi se lomili jer su bili previše kruti. Svakako mislim da je umerena upotreba skroz okej. :)

      Delete
  3. Bravo za post. Dugo sam koristila ovaj proizvod, i slazem se sa svim sto si napisala. Prestala sam da ga koristim kada sam ga jednom u zurbi iskoristila da zaustavim nit koja je otisla na najlon carapama. Uvece kad sam ih skinula, to mesto je bilo crveno i upaljeno, kao opekotina. Ovako nesto mi se nikad nije desilo sa obicnim lakom za nokte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :)
      Uh, tako nešto još nisam čula. Svakako, i sam proizvođač navodi sve mane i mere opreza. Ja i dalje obožavam ovaj lak, samo mislim a treba biti svestan svega ovoga.

      Delete
  4. Da li se preporučuje u trudnoci??

    ReplyDelete
  5. Koristim ga uvek kada prestanem da stavljam gel. Pocnem posle dve nedelje. Nanosim ga tri dana sloj na sloj,cetvrti skinem pa od pocetka. Ako niste savesni,ne pocinjati tretman jer se u tom slucaju nokti jos vise listaju. Treci put ga koristim i prezadovoljna sam

    ReplyDelete
  6. Koji je najbolji proizvod za nokte od Evelina za pocetak?

    ReplyDelete
  7. Koji proizvod evelina je dobar za pocetak?

    ReplyDelete