Born Pretty Store Golden Stickers // NAILS

U današnjem postu ću vam pokazati kako izgledaju OVE nalepnice* sa Born Pretty Store sajta. Dopale su mi se na fotografiji i odlučila sam da ih poručim. Imaju 3 različita dizajna, manji i veći u obliku slova V, kao i multiplikovano, ovo na mojim noktima, a treći je otkucaj srca, koji formira oblik srca kao i reči "love". Dopadaju mi se sva tri, ali sam za danas odlučila da isprobam upravo ovaj. Koristila sam China Glaze Westside Warrior i I'm Not Lion, a nakon dva sloja i nalepljene nalepnice, nokte sam premazala Golden Rose Quick Dry Top Coat. O nalepnicama nemam šta mnogo da pričam, odlične su, nisu se odlepile dok ja to sama nisam učinila. Dizajn mi se zaista dopada i ukoliko i vama isto, imate preporuku, ja sam zadovoljna. :)













Ukoliko odlučite da poručite nešto sa njihovog sajta možete iskoristiti moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu sniženi.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju







Share:

9 comments

  1. Odlicno odradjeno no ovo love mi se ipak vise dopada, moram priznati..

    ReplyDelete
  2. Ja sam odusevljena ovim postom i ovim lakovima jer vidim koliko si truda ulozila u pripremanje posta, svaka cast! Mint mi se najvise dopao i ovaj nude pretkraj :)

    ReplyDelete
  3. Meni je paznju privukla I'm not lion nijansa, odlicno izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja ubedljivo omiljena nijansa! Potraži je, bićeš oduševljena. :)

      Delete
  4. I'm not lion <3 Kako ga nisam zapazila do sad?
    I ovaj love stiker <3
    A manikir je super kao i obično! L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ne znam, ja mislim da se on u mojim manikirima pojavljuje čak više puta na blogu, toliko je lep <3
      Hvalaa! <3

      Delete
  5. I'd like to know how quickly dry nailpolish with this top coat by Golden Rose?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slower than Seche Vite, faster than many other Top Coats I've tried. :)

      Delete