Correct ME

Danas vam pišem o jednom proizvodu za koji sam sigurna da ću ga kupovati sve dok ne prestane da se proizvodi! U pitanju je Aura Correct ME concealer. Kupila sam ga pre nekoliko meseci i oduševila se pri prvom nanošenju. Nijansa koju ja imam je 301 Vanilla. Dolazi u sasvim korektnom pakovanju od 7ml a rok upotrebe je 12 meseci. Pakovanje je napravljeno tako da se ne može desiti da pokupite previše proizvoda.








Proizvod se savršeno blenda, i ne uvlači se u pore ili linijice oko oka, ni malo. Uverićete se u to na poslednjoj fotografiji. Meni najviše odgovara da ga blendam sa mokrim sundjerom (ebelin blenderom). Ne znam šta bih više mogla da vam kažem sem da meni savršeno odgovara ovaj proizvod, a imam jako suvu kožu i nije mi lako pronaći ovako nešto. Neka vam sledeće fotografije dočaraju ono o čemu vam pišem.

na licu nemam ništa
na licu imam samo Aura Correct ME


Imate sve moje preporuke za ovaj proizvod, a cena mu je sasvim korektna.
Recite mi da li ste i vi oduševljene koliko i ja, ukoliko ste probale?
Hvala na izdvojenom vremenu i uživajte u lepom danu! :)

Share:

8 comments

  1. Imam isti ovaj i sasvim mi je ok...nisam oduševljena kao ti, ali radi posao. :)

    ReplyDelete
  2. Ja imam 304 Fair I obozavam ga, malo savrsenstvo u bocici :D

    ReplyDelete
  3. Odlicno izgleda, sjajno ti pristaje. :)

    ReplyDelete
  4. Nisam ga probala, ali sviđa mi se kako izgleda na tvojim slikama :)

    ReplyDelete