GARNIER Moisture Match & BB Cream

Već nekoliko puta sam na blogu naglasila da imam izrazito suvu kožu i u ovom postu ću pisati o dve Garnier kreme koje savršeno odgovaraju mom tipu. Zapravo je reč o BB toniranoj kremi u jednoj koju nanosim kao podlogu težim tečnim puderima.
Primetila sam da većina devojaka čije blogove pratim ima problema sa masnom kožom, a retke su one sa suvom. Moja je poret toga i osetljiva. Takođe sam alergična na mnoge stvari. I imam ekcem. Može li gora kombinacija? Što sam starija, to je stanje bolje, ali i dalje imam poteškoće da pronađem savršen proizvod koji neće izazivati probleme.




Kod Tanje na bogu sam pročitala kako koristi Garnier kremu iz iste linije, samo za drugi tip kože, kao podlogu za puder. Kako mi krema nije bila dovoljna dnevna nega probala sam da je koristim upravo tako, i odlična je. Nije uopšte masna i koža je veoma brzo upije. Ako nanesem puder posle ove kreme ne moram da razmišljam o tome kako će mi koža izgledati nakon par sati, kad suvi delovi obično budu veoma naglašeni.


Što se BB kreme tiče preporučila bih je svima koji imaju sličan tip kože kao ja. Pokrivenost je srednja. Nemojte očekivati od kreme da prekriva crvenilo, nepravilnosti, akne. Ali će na nekome ko nema takvih problema izgledati potpuno prirodno i daće koži fantastičan sjaj. Verovatno je već očigledno, ali kad je u pitanju kozmetika koju nanosim na telo ili lice, miris mi je jako bitan. A to je kod ove kreme veliki plus.
Koristila sam nijansu Light, a tokom ovog leta sam prešla na Medium. Na pakovanju piše da je za normalnu kožu, a ja dodajem da je idealna za suvu.


Na drugoj fotografiji vidite da imam 3 tube BB kreme i dve Moisture Match. Definitivno ću nastaviti da ih kupujem i to je proizvod koji stoji na mom kozmetičkom stolu uvek.
Proizvoda ima sasvim dovoljno i ne troši se brzo. (inače ih ne koristim svakodnevno)
Poklopac je takav da ste sigurne da vam se neće otvoriti i prosuti ukoliko ga nosite u torbi.
Ako bih morala da navedem jednu manu to je da je teško iskoristiti ceo proizvod iz tube, pa preporučujem seckanje. :D
Čini mi se da je ovo proizvod koje devojke ili obožavaju ili ne vole. Šta vi mislite?

Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

11 comments

  1. Jedna sam od onih koja ima masnu kožu i jako mi ne naći BB kremu koja će mi odgovarati. Garnier BB krema za masnu kožu je jedan od rijetkih koja mi odgovara :D Moja sestra ima mješovitu kožu i njoj je ova obična Garnier BB kremica zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam da je i ta za masnu kožu odlična! :) E to je prava reč :D

      Delete
  2. Stvarno vas je malo sa suhom kožom :)
    Nisam isprobala ove proizvode jer imam mješovitu, ali znam nekog sa suhom kog zanima ova kremica, pa ću proslijediti recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar ne? :)Nadam se da će se dopasti ukoliko proba! Hvala ti :)

      Delete
  3. I ja rijetko koga nadjem na bloggeru ili youtubu da ima suvu kožu; svi govore o masni koži i koje proizvode koristiti a ko će meni reči? ;) Ovu Garnier kremu koristi drugarica koja isto ima suvu koža i kaže da joj super odgovora. Ja trenutno koristim bebe More kremu (pošto bebe Young Care nema više u trgovinama, inače bi ova još uvek bila broj 1) i isto dobro pomaže :) A za puder ne koristim ništa osim korektora. A i ovako teško nadjem nijansu koja bi išla uz moj svetli ten kože.
    Pratim preko gfc #112, pa ako hočeš, možeš uzvratiti. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to. Pratim većinu blogerki sa naših prostora i na prste jedne ruke mogu da nabrojim one sa suvom kožom. Drago mi je. :) Ukoliko budem u prilici da je pronađem, probaću. :) Verujem da to može predstavljati veliki problem, jer konkretno ova najsvetlija BB krema i nije tako svetla. Uzvraćam. :)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Zdravo drugarice po kozi:),samo sto ja nemam ekcem.Sa takvom kozom se bezi od drogerijskih proizvoda,cast izuzecima ali ne i kod nas.Garnier kao ni ostali na nasem trzistu nije original em sadrzi alkohol.Ne moj raznorazne proizvode da isprobavas na licu vec poruci nekome u inostranstvu (ako imas)da ti donese.Preporucujem ti Gerovital kreme.Za suvu kozu najbolji su proizvodi sa mlekom i medom(Cera di Cupra)i uljima.I ja muku mucim da pronadjem odgovarajuci proizvod po kolko-tolko normalnoj ceni,ali za lice i uopste zdravlje ne treba zaliti.E da i Pupa je imala odlicne proizvode za suvu kozu.Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo! :)
      Ne mogu u potpunosti baš da se složim sa tobom. Okej, definitivno ne treba štedeti na nezi kože i lica, ali ukoliko mi neki proizvod odgovara, ja ću ga koristiti bez obzira na poreklo. Svesna sam da Garnier proizvodi nemaju baš najbolji sastav. Ali ja zbog ekcema i alergija imam problem i sa kremicama kupljenim u apoteci, ili čak onih sa prirodnijim sastojcima, tako da sve zavisi. Ipak, ove dve predstavljene u postu nisu nešto što koristim za negu kože. Jedna služi kao podloga za puder, druga umesto nekih težih pudera. Hvala ti puno na preporukama, baš me zanima Gerovital.
      Lep pozdrav! :)

      Delete